SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

HubSpot lanserar omdesignad appmarknadsplats

Att förbättra marknadsupplevelsen är ytterligare ett steg i HubSpots ansträngningar att utöka och förbättra sin all-on-one-plattform.

Stockholm, 5 september 2019 – HubSpot, den ledande tillväxtplattformen, meddelade idag att man lanserar en ny marknadsplats för appar med hundratals tredjepartsverktyg som HubSpot-användare enkelt kan integrera med sina konton. Med hjälp av den nya marknadsplatsen kan nu företag upptäcka nya integrationer och ansluta sina verktyg, team, processer och data, med ett enda sammankopplat system.

– Vi är dedikerade till att leverera en öppen plattform som gör det enkelt för våra kunder att sömlöst integrera de appar som de vill ha med vår programvara. Den omdesignade appmarknadsplatsen effektiviserar processen att hitta och ansluta rätt app för rätt jobb och gör det också enklare för utvecklare att skapa och lista nya integrationer. Vi ser det som ett viktigt steg framåt i vårt uppdrag att göra HubSpot till en all-on-one-plattform för växande företag, säger Scott Brinker, VP för plattformsekosystem på HubSpot.

Enligt Blissfys SaaS Trends-rapport från 2019 använder det genomsnittliga företaget (200-501 anställda personer) mer än 100 appar och det antalet kommer sannolikt inte att minska i den närmsta framtiden. Mer än en halv miljon appar har installerats över hela HubSpots användarbas. När företag använder fler och fler appar för att lösa olika affärsutmaningar blir det allt viktigare för SaaS-företag att göra det enklare för dessa appar att arbeta tillsammans och skapa en plattform där data är centraliserade på ett ställe. Därför tillkännagav HubSpot 2018 sitt fokus på att bygga en central plattform för att hjälpa företag att skapa bra kundupplevelser, oavsett vilka verktyg de använder.

– Djupa integrationer mellan kompletterande produkter som Zoom och HubSpot gör upplevelsen så mycket bättre för våra gemensamma kunder. Vi är glada över att se de framsteg som HubSpot har gjort när det gäller att utöka sin plattform. Den här designade appmarknadsplatsen kommer att göra det ännu enklare för kunder att snabbt lära sig hur Zoom och HubSpot fungerar bättre tillsammans, säger Laura Padilla, chef för affärsutveckling och kanaler för Zoom.

De viktigaste funktionerna i omformingen inkluderar:
• Mer informerade integrationsbeslut. Genom kundåterkoppling har HubSpot identifierat de detaljer som företag behöver mest när de överväger en integration, inklusive prisinformation, dataflödesstruktur och demofilmer. Företaget kräver nu att alla partners tillhandahåller den information som ska listas och själva app-listningssidorna har omformats från grunden för att prioritera detta.
• Enklare upptäckt av relevanta appar för HubSpot-användare. Med handkonstruerade urval av appar för olika typer av användare och företag och förbättrad filtrering, gör en mer robust sökning det enkelt att hitta rätt app för alla team och syften.
• Minskad friktion och förbättrad upptäckbarhet för apputvecklare. Den nya självbetjäningsupplevelsen av appen erbjuder appskapare ett enkelt, strömlinjeformat sätt att skapa och hantera sina marknadsföringslistor.

Om du vill veta mer om alla de nya funktionerna som nu finns tillgängliga i HubSpots kostnadsfria CRM-verktyg, vänligen besök https://www.hubspot.com/pricing/crm

Om HubSpot
HubSpot (NYSE: HUBS) är en ledande marknadsföringsplattform utformad för att hjälpa företag att växa. Sedan starten 2006 har HubSpot fokuserat på att företag ska kunna jobba mer med inbound-marknadsföring. Idag använder fler än 60 500 kunder i fler än 100 länder HubSpots plattform i sitt arbete med att attrahera och engagera kunder. HubSpot-plattformen omfattar Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub och en gratis version för CRM, vilka alla hjälper kunderna att växa.

HubSpot har uppmärksammats som “top place to work” av Glassdoor, Fortune, The Boston Globe och The Boston Business Journal. Huvudkontoret ligger i Cambridge, MA och företaget har kontor i Dublin, Singapore, Sydney, Tokyo, Berlin, Bogotá, Paris och Portsmouth, NH.

För mer information, se gärna: www.hubspot.com.
Kontaktinformation

Northern Link PR i Sverige AB

Postadress
Kungs­gatan 60
11122 Stockholm
Besöksadress
Kungs­gatan 60
11122 Stockholm
Region
Stockholm
Stockholms län
Sverige
Organisationsnummer:
556834-7198
Grundat: Ej angivet
Anställda: Ej angivet
Välkommen till Northern Link PR.

Vi hjälper företag med nordiska ambitioner.
När det gäller PR och kommunikation, strävar Northern Link PR att vara det bästa valet för företag med svensk eller helt nordiska ambitioner.

Vi ser vikten av meddelanden, strategi och taktik som är nära i linje med dina affärsmål. Därför har vi etablerat kompetens inom en rad tjänster som kan utvecklas och anpassas beroende på din unika situation.

Välkommen att kontakta oss.

Kontakter

Henrik Aare
Kontaktperson
070-598 22 82

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-04-12
BOLIST vill att fler lyckas med sina byggprojektHur kan organisationer maximera värdet av AI Mestergruppen behåller den ledande positionen Ökat cyberhotTryckkärl för industriellt bruk och deras betydelse
2024-04-11
Boxon i förarsätet Ständig incidenthante­ring och dåligt samarbete Kvantgenombrott 5G-router med inbyggt SIM-kortTransportfirma leder MC-återförsäljare till Europa
2024-04-10
4 fördelar med Maskinera auktionsförsäljningFördelar och funktioner för det nya vajersystemetSeiferts avfuktareNy STIHL produktions­anläggning i RumänienDåligt förberedda och övermodiga
2024-04-09
Upptäcka blixtsnabbt av­vikelser i era mätresultatTotal kabel- och kabelkedjelösningProblemfria timmar i nya hybridgrävarenLesjöfors först med SBTi-godkända klimatmålNytt från HEIDENHAIN
2024-04-08
Tre starka varumärken Nyhet! ENUX NordicMiljövänligt byggmaterial kan vinna forsknings-SMNu bildas Nordens ledande expert BOLIST Byggstart är tillbaka