SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Leverera kvalité med digitalt projektverktyg

Enkelt och komplett projektverktyg för byggbranschen
MyGizmo - det enkla och kompletta projektverktyg för byggbranschen, som hjälper er att bli ännu mer effektiva i ert administrativa arbete. Verktyget är utvecklat för att hjälpa små till stora byggföretag att göra projekthantering, tidrapportering och dokumenthantering mer digital och då även smidigare och effektivare. Detta för att få mer tid över till annat som exempelvis fler nya byggprojekt. Sådant som faktiskt genererar mer intäkter. MyGizmo är en stor del till digitaliseringen av byggbranschen och har skapats för att kunna anpassas till just din byggverksamhet.

Projektverktyget håller full koll och följer upp verksamhetens projekt, kunder, personal, material, tid och dokument. MyGizmo har dessutom en funktion som skapar automatiska underlag för fakturering och lön. Med projektverktygets hjälp kan ni enkelt och översiktligt följa upp företagets projekt i realtid, oavsett om ni befinner er ute på fält eller på kontoret. Att ha möjligheten att rapportera direkt i mobilen är både smidigt, praktiskt och arbetet blir ännu mer effektivt.

Genom att använda ett strukturerat och användarvänligt projektverktyg får ni en bättre överblick på företagets resurser, tillgångar och utgifter vilket gör att ni lättare kan planera verksamheten och följa upp projekten. För att ha full koll på att löftet till kunden hålls behöver alla inblandade parter i ett projekt få löpande projektuppföljning. Det görs med fördel i ett lättillgängligt digitalt projektverktyg som MyGizmo, baserat på personliga kommentarer som uppdateras i realtid. En löpande projektuppföljning underlättar för alla i verksamheten att fatta bra och viktiga beslut i projektet, baserat på den information som finns tillgänglig i projektverktyget.

I ett modernt projektverktyg som MyGizmo är det enkelt att registrera tid eftersom verktyget även består av en funktion som bygger på ett tidrapporteringssytem. Det gör det smidigt att registrera timmar i mobil, surfplatta eller på dator, direkt på rätt kund och rätt projekt. Det ger en ökad kontroll på den tid som läggs på internarbete och frånvaro. Det digitala projektverktyget gör det smidigt och enkelt att rapportera inom byggbolaget. Genom att använda sig av ett lättanvänt tidrapporteringssystem underlättas den interna kommunikationen som därmed gör det mer möjligt att leverera högre kvalité till slutkund.

Låt MyGizmo hjälpa dig att spara både tid och pengar.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-04-15
Ny era av skärmaskinerSolcellsmätning och framtidens mätverktygHöj ribban med UGIMA®-XSlitsad U-formad genomföringVälj rätt tätningssats för din hydraulcylinder
2024-04-12
Varför långsammare stubbfräsar är bättre Tuffa miljöer kräver tuffa märkningarVikten av rätt montering och kapsling av chipÅtervinn dina använda blybatterierNYHET - Blixtljus 1570884
2024-04-11
Boxon i förarsätet Ständig incidenthante­ring och dåligt samarbete Kvantgenombrott 5G-router med inbyggt SIM-kortTransportfirma leder MC-återförsäljare till Europa
2024-04-10
4 fördelar med Maskinera auktionsförsäljningFördelar och funktioner för det nya vajersystemetSeiferts avfuktareNy STIHL produktions­anläggning i RumänienDåligt förberedda och övermodiga
2024-04-09
Upptäcka blixtsnabbt av­vikelser i era mätresultatTotal kabel- och kabelkedjelösningProblemfria timmar i nya hybridgrävarenLesjöfors först med SBTi-godkända klimatmålNytt från HEIDENHAIN