ONSDAG 16 JANUARI 2019

Är du duktig på redovisning?


Brinner du för redovisning? Vill du bli en del av ett stort företag med den familjära känslan? Söker du nya utmaningar och vill vara med och utveckla dig själv och företaget? Sök då tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som ekonom på detta företaget kommer du att ha ett varierat arbete där du kommer sitta med bland annat, Uppföljning och löpande redovisning, bokslut, budgetarbete, fakturering och lånehantering. Programmen som kunden använder i sitt dagliga arbete är Agresso, Alusta och PM. Detta är inget krav men meriterande då du snabbare kommer in i tjänsten.
I tjänsten ingår det också en del administrativt arbete där man hjälper andra kollegor med deras arbetsuppgifter samt att man har en del kontakt med besökande medlemmar i receptionen som man hjälper med frågor och funderingar.

Om företaget
Företaget som år 2023 firar 100 år är ett av Sveriges största inom sin sektor, dem utvecklar, bygger och förvaltar bostäder för över en miljon människor runtom i Sverige. Just nu är det avdelningen i Kristinehamn som står inför en rekrytering av ny medarbetare.
På företaget idag är dem totalt 25 st anställda inom, ekonomi, administration, reception och tekniska förvaltare


Din profil
För att vara aktuell för denna tjänsten ser vi att du har följande skallkrav:

* Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning(Gärna mot redovisning)
* Någon form av yrkeserfarenhet inom ekonomi
* Behärska det svenska samt engelska språket i tal & skrift
* Körkort B
* Behärska Office paketet


Som person ser vi till dig som gillar att bygga förtroende hos våra kunder samt utveckla och utvecklas med långsiktighet i företaget. Du ska vara en lagspelare och finnas tillhands för att hjälpa dina kollegor på kontoret. Det är också viktigt att du besitter en hög social kompetens då du kommer ha mycket kundkontakt.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Måndag till fredag 07:00 - 17:00 (Kan variera lite från dag till dag och det finns en flexibilitet och flexsystem)
Arbetsort; Kristinehamn
Start: Starten på tjänsten blir enligt överenskommelse, Augusti/September

Välkommen med din ansökan idag!

Upplagd: 2019-01-04

Anställning

Anställningstyp Tillsvidareanställning
Arbetstid Heltid

Plats

Ort
Län Värmlands län

Lön

Löneform

Ansökan

Ange referens 18684
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Kontaktinformation

Framtiden i Sverige AB

0200-262611
Ingen e-post


SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
Annonser