SÖNDAG 21 JULI 2019

Administratör/Ekonomiassistent sökes till familjärt bolag i Solna!


Är du en driven person och känner dig trygg i dina kunskaper samt trivs i en bred roll som ställer krav på servicekänsla och administrativ förmåga? Har du lätt för att prioritera, ta ansvar och skapa struktur? Vill du arbeta i en bred roll med fokus på ekonomi? Då tycker vi du ska läsa vidare!

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du arbeta med löpande bokföring, månadsbokslut, förberedande till årsbokslut, in och utbetalningar, fakturering, inköp, orderhantering samt inleveranser.
I arbetsuppgifterna förekommer också telefonsamtal, sammanställning statistik, inventeringslistor, registervård samt varumottagning.


Om företaget
Kundföretaget ingår tillsammans med tre andra företag i en väletablerad koncern. Koncernen är väldigt mån om alla företag som ingår och bolaget förespråkar ett familjärt förhållningssätt sinsemellan företagen. Vår kund samarbetar med ett annat bolag inom koncernen och sköter om deras service av städmaskiner.

Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten.


Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi att du har en JA! attityd där glädje och driv speglas i ditt arbete. En bakgrund som ekonomiassistent eller relevant utbildning är en fördel.

Skallkrav:

• Du har en ekonomiutbildning
• Svenska flytande i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
• Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel

Meriterande:

• Jobbat i Pyramid
• Erfarenhet inom reskontra
• Erfarenhet inom service eller kundtjänst


Vidare tror vi att du som person är noggrann och gillar att arbeta administrativ. Du har ett sinne för detaljer, har en god sammabetsförmåga samt är kommunikativ. Är du även serviceinriktad, prestigelös och tycker om att skapa goda relationer bör du inte tveka med att ansöka!


Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.



Villkor
Omfattning: Heltid 37,5h arbetstids per vecka
Arbetstid: 08:00-16:30
Ort: Solna
Start: Enligt överenskommelse

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Upplagd: 2019-07-10

Anställning

Anställningstyp Tillsvidareanställning
Arbetstid Heltid

Plats

Ort
Län Stockholms län

Lön

Löneform

Ansökan

Ange referens 20318
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Kontaktinformation

Framtiden i Sverige AB

Postadress
Borgmästar­gränd 1 D
55320 Jönköping
Besöksadress
Borgmästar­gränd 1d
55320 Jönköping
Region
Jönköping
Jönköpings län
Sverige
Orgnr:
556686-5142
Grundat: 2004
Anställda: 200
Välkommen till Framtiden i Sverige AB

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Välkommen att kontakta oss!

Kontakter

Linda Lindeborg
Marknadschef
0763-454476
Marcus Hökenklo
VD
0200-262611

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
Annonser