Försäljning och marknadschef till Minitech

Om oss
Minitech AS är ett elektronik- och utvecklingsföretag som de senaste 25 åren har specialiserat sig på medicintekniska värmehjälpmedel. Våra produkter är anpassade för användare som behöver extra värme, ofta på grund av skador eller annan sjukdom som påverkar normal blodcirkulation. Vi omsätter cirka 36 miljoner kronor år 2023, har 19 anställda, huvudkontor i Hamar och ett dotterbolag i Sverige. I Sverige är vi sju anställda. Minitech har stora ambitioner för fortsatt utveckling och tillväxt och ägs av Eitrium, ett företag som investerar i marknadsledande verksamheter inom sin nisch. Minitech lanserar i dagarna en ny medicinsk utrustning för att förebygga hypotermi. Produkten är banbrytande, livräddande och har en enorm marknadspotential. Det finns stora förväntningar på lanseringen av en ny produkt som inte finns på världsmarknaden, och om den blir framgångsrik på marknaden kan den öppna vägen för utvecklingen av andra produkter inom samma kategori. Vårt huvudkontor ligger i Ridabu utanför Hamar, där vi bedriver utveckling, produktion, försäljning och service. Vi har närhet till en stor expertis inom tekniska produkter inom hälsosektorn och erbjuder flexibla arbetsplatser.

Nu söker vi en Försäljning och marknadschef till Malung, är du en relationsorienterad, resultatinriktad person som på ett strukturerat sätt styr din kalender? Vill du vara med på vår utvecklingsresa och ta Minitech till nya höjder? Ta chansen och sök idag!

Dina arbetsuppgifter
Som försäljning och marknadschef hos oss på Minitech ansvarar du för våra kunder i Sverige, Finland och Danmark. Du bearbetar både nya och befintliga kunder där du förstår kunden på ett affärsmässigt och tekniskt sätt samt konsulterar i kundens olika behov. Som Försäljning och marknadschef utvecklar du vår ställning på marknaden och har en mycket viktig roll i att säkerställa vår gemensamma framgång.

För rätt person finns möjligheter att tillhöra ledningsgruppen samt vara med i utvecklingen av tjänsten framåt. Du utgår från vårt kontor i Malung samtidigt som möjlighet till distansjobb finns. I tjänsten förekommer resor.

Din profil
Du har tidigare erfarenhet från försäljning och marknad. Det är meriterande men inte ett krav med tidigare erfarenhet från teknisk försäljning eller försäljning av hjälpmedel. Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du strukturerad och arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. Vidare är du relationsorienterad då du aktivt tar initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer. Du är även resultatorienterad och sätter upp höga mål för sig själv samt arbetar hårt och ambitiöst för att nå dessa mål.

Vill du ta chansen och växa med oss på Minitech? Sök tjänsten idag!

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Rekrytering, för mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare Johan Göransson, johan.goransson@clwork.se 0708-21 53 58. Din ansökan gör du via www.clockworkpeople.se. Vill du läsa mer om bolaget gör du det på www.minitech.se. Sista ansökningsdag är 4/12.

Upplagd: 2023-11-14

Anställning

Anställningstyp Tillsvidareanställning
Arbetstid Heltid

Plats

Ort
Region Sverige

Lön

Löneform

Ansökan

Ange referens 14827
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Kontaktinformation

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Postadress
Ny­gatan 12, 3 Tr
80320 Gävle
Region
Gävle
Gävleborgs län
Sverige
Organisationsnummer:
556913-7325
Grundat: 2012
Anställda: 850
Välkommen till Clockwork!

Clockwork såg dagens ljus 2012, när fem personer som arbetat länge inom bemanningsbranschen såg behovet och möjligheten att skapa en unik lokal närvaro. Idag finns vi på fler än 20 orter i Sverige och har lika mycket själ och hjärta på alla ställen. Vi vet att behovet inom industribemanningen ser annorlunda ut i Falun eller i Skellefteå.

Vi har en intern industribemanningsgrupp som är specialiserade på branschen. Med våra unika lokala nätverk och rika kunskap om branschen är vi en oslagbar partner för dig som vill rekrytera eller bemanna personal.

Sedan starten har över 200.000 människor sökt jobb hos oss, chansen är stor att vi känner någon som är precis rätt för ditt företag. Vi jobbar bara med bra människor och vet att det är engagemanget som är nyckeln till framgång.

För dig som söker jobb har vi massor att erbjuda, oavsett om är på jakt efter ett jobb som Business Controller i Söderhamn eller som montör i Avesta. Vi prioriterar snabba och flexibla processer för både kandidat och företag.

Vi har det lilla företagets personlighet och de stora företagets affärsmässiga trygghet.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Certifieringar

AA – ISO 9001:2008 – ISO 9001:2015

Kontakter

Viktoria Lindquist
0733512764
Petter Lundgren
0733512707
Maria Lehnbom
Marknadsområdeschef
0733512710
Jan Johansson
0733512702