Reservdelssäljare till Bruks i Arbrå

Om företaget
Bruks AB ingår i Bruks Siwertell Group och är en marknadsledande leverantör av bulkhanterings- och träbearbetningssystem. Med tusentals installationer över hela världen hanterar våra maskiner våra kunders råvaror från skog, fält, stenbrott och gruvor, upprätthåller kritiska funktioner för tillverkare, fabriker, kraftverk och hamnar. Vi konstruerar, producerar och levererar system för lastning, lossning, transport, lagring av torra bulkmaterial, tillsammans med utrustning för flisning, sållning och bearbetning av trä för biobränslen, sågverk, massa- och pappersindustri. Vi är globala och lokala.

Du hittar våra huvudkontor i USA, Sverige, Tyskland, Kina, Filippinerna, och Taiwan.

Läs gärna mer om oss på www.bruks-siwertell.com

Vill du arbeta på ett internationellt företag i en utvecklande och föränderlig miljö? Har du erfarenhet av servicemarknaden och vill ha en ny utmaning? Då har vi tjänsten för dig!
Vi förstärker vår serviceenhet och söker nu en reservdelssäljare till oss på Bruks i Arbrå, Hälsingland.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som reservdelssäljare jobbar du nära våra kunder och har varierande arbetsuppgifter gällande reservdelar till våra maskiner. Du har en aktiv roll gällande råd och val av reservdelar och medverkar till produktionseffektiva lösningar. Du medverkar i inköpsprocessen och ger råd om kvaliteter och kvantiteter. Aktivt uppsökande säljarbete ingår i syfte att utveckla affärsrelationen och du hanterar reklamationer, upprättar transportdokument, offerter samt order.

Arbetet sker mestadels från vårt kontor i Arbrå men det förekommer även uppsökande verksamhet direkt på våra kunders anläggningar.

Varför arbeta på Bruks?
Stefan Äng, Servicecordinator på BRUKS: ”Det bästa med att jobba på Bruks är du har ett omväxlande och roligt arbete i Natursköna Hälsingland. Eftersom Bruks levererar maskiner i hela världen så möter man nya och gamla kunder hela tiden vilket är riktigt roligt. Man blir en viktig pusselbit i en härlig gemenskap av drivna kollegor, på ett företag som tar hand om, uppskattar och vårdar sin personal på ett bra sätt.
Dessutom pågår en ombyggnation av lokalerna och vi kommer få helt nya, moderna och fräscha lokaler i vår! ”

VI ERBJUDER DIG

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta på ett internationellt företag i en utvecklande och föränderlig miljö tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor. Hos oss finns det goda utvecklingsmöjligheter. Vårt kontor ligger beläget i en fantastisk miljö nära naturen och lugnet i Arbrå, Hälsingland.


Din profil
Vi ser gärna att du har en teknisk utbildning i grunden och erfarenhet från industrin är meriterande. Du behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift och kunna hantera Officepaketet. Som person har du lätt för att samarbeta med andra, du är stabil och kan hantera stress på ett konstruktivt sätt. Struktur och processer ligger i din natur och du slutför det du påbörjar och håller eventuella deadlines.

Ansökan
Sök gärna denna tjänst så snart som möjligt, sista ansökningsdag är den 12 maj 2024 Skicka in din ansökan via www.clockworkpeople.se.

För att säkerställa hållbara rekryteringar är vi på Clockwork måna om att ha ett jämlikt och inkluderande urval i alla våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund ser vi till att du som söker behandlas lika.

I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta chefsrekryterare Jennie Helmersson på telefonnummer: 073 351 27 05 eller maila jennie.helmersson@clwork.se


Upplagd: 2024-04-16

Anställning

Anställningstyp Tillsvidareanställning
Arbetstid Heltid

Plats

Ort
Region Gävleborgs län

Lön

Löneform

Ansökan

Ange referens 15650
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Kontaktinformation

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Postadress
Ny­gatan 12, 3 Tr
80320 Gävle
Region
Gävle
Gävleborgs län
Sverige
Organisationsnummer:
556913-7325
Grundat: 2012
Anställda: 850
Välkommen till Clockwork!

Clockwork såg dagens ljus 2012, när fem personer som arbetat länge inom bemanningsbranschen såg behovet och möjligheten att skapa en unik lokal närvaro. Idag finns vi på fler än 20 orter i Sverige och har lika mycket själ och hjärta på alla ställen. Vi vet att behovet inom industribemanningen ser annorlunda ut i Falun eller i Skellefteå.

Vi har en intern industribemanningsgrupp som är specialiserade på branschen. Med våra unika lokala nätverk och rika kunskap om branschen är vi en oslagbar partner för dig som vill rekrytera eller bemanna personal.

Sedan starten har över 200.000 människor sökt jobb hos oss, chansen är stor att vi känner någon som är precis rätt för ditt företag. Vi jobbar bara med bra människor och vet att det är engagemanget som är nyckeln till framgång.

För dig som söker jobb har vi massor att erbjuda, oavsett om är på jakt efter ett jobb som Business Controller i Söderhamn eller som montör i Avesta. Vi prioriterar snabba och flexibla processer för både kandidat och företag.

Vi har det lilla företagets personlighet och de stora företagets affärsmässiga trygghet.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Certifieringar

AA – ISO 9001:2008 – ISO 9001:2015

Kontakter

Viktoria Lindquist
0733512764
Petter Lundgren
0733512707
Maria Lehnbom
Marknadsområdeschef
0733512710
Jan Johansson
0733512702