SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Hubspot lanserar två nya AI-drivna verktyg

v
HubSpot, CRM-plattformen för växande företag, har lanserat två nya verktyg som drivs av artificiell intelligens (AI) - Content Assistant samt ChatSpot.ai. Dessa verktyg kommer att hjälpa företagets kunder att spara tid och samtidigt skapa bättre dialoger med sin publik.

Tanken är att Content Assistant och ChatSpot.ai ska skapa effektiviseringar för marknadsförings-, försäljnings- och kundtjänstpersonal. Verktygen bygger på HubSpot's tidigare investeringar i AI, inklusive konversationsintelligens (CI), verktyg för datakvalitet, databerikning, prediktiv AI, innehållsoptimering med mera. Verktygen byggs på branschledande system för artificiell intelligens från OpenAI.

Content Assistant:
Hjälpredan Content Assistant, som lanseras i privat beta, hjälper marknadsförings- och försäljningsteam att tänka kreativt, skapa innehåll och dela med sig av detta innehåll på bara några minuter. Bland annat kan Content Assistant:

• Föreslå bloggtitlar som är relaterade till en produkt eller tjänst och sedan generera en komplett skiss för ett blogginlägg baserat på vald titel.
• Snabbt skriva innehåll för blogginlägg, landningssidor, webbsidor, e-postmeddelanden för försäljning och marknadsföring samt artiklar i kunskapsbanken.
• Strömlinjeforma arbetsflöden för innehållsmarknadsföring på ett och samma ställe, vilket sparar tid och energi.

ChatSpot.ai:
ChatSpot.ai lanserar i offentlig alfa och hjälper HubSpot-kunder att utföra en mängd olika uppgifter med hjälp av en chattbaserad användarupplevelse med ett språk som känns naturligt. Verktyget hjälper användarna att:

• Lägg till kontakter och företag i HubSpot CRM.
• Skapa anpassade rapporter som rör marknadsföring, försäljning och kundtjänst.
• Ta fram säljmaterial som är anpassade till mottagaren.

– Vi upplever en stegvis förändring i hur människor arbetar. På HubSpot är vårt mål att hjälpa företag att få djupare kontakt med sina kunder. Vår nya AI-drivna innehållsassistent hjälper dem att skapa kvalitetsinnehåll snabbare och enklare, för att bättre stötta sina kunder, säger Andy Pitre, EVP of Product på HubSpot, och fortsätter:

– Framsteg inom AI har också potential att förändra hur människor använder och interagerar med programvara. Vi är glada över att lansera ChatSpot.ai för att experimentera med hur vi kan göra vår programvara ännu enklare att använda, och vi bjuder in våra kunder att följa med oss när vi lär oss tillsammans.

Pernilla Jungåker
Marknadsansvarig för Hubspot i Norden och Benelux-regionen.
pjungaker@hubspot.com

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-07-02
Ny försäljningschef på DematekMatlådor som sparar tid och energiVita varningsprodukter CEJN introducerar SmartflowSabroe presenterar den nya styrenheten unisab 4
2024-07-01
Lär dig om vakuum­mätarens viktiga rollEffektiviteten av värmekamerorHur man förstärker delar Samuel Sollenby återvänder till OlsonsEn historia inom skärande bearbetning
2024-06-28
Kantvikars betydande roll Kompressorns roll i kylanläggningarOTTO Digital Services för systemSäkerhet med väggrindar och vägbommarNyhet i sortimentet från Western Fabrications
2024-06-27
Födelsedag 60-års Rockwell arrangerar år­ets automationshändelse Optimera kabelhanteringen Saab tecknar kontraktOKQ8 Bank har tecknat ett 3 årigt avtal
2024-06-26
XMOR® revolutionerar grävandetInga maskiner är för stora för ossTrejon lanserar CONDORÅtervunnet material möter AI ROCKWOOL bygger stenullsfabrik i Sverige