SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Professionell inredningshjälp för det perfekta kontoret

Inreda kontor – vad bör man tänka på?
Att inreda ett kontor är en viktig process som kan påverka både produktivitet och trivsel för de som arbetar där. Det finns många faktorer att ta hänsyn till, och därför kan det vara till stor fördel att samarbeta med ett erfaret inredningsföretag som AZ Design. Med gedigen erfarenhet av att skapa funktionella och attraktiva miljöer inom offentlig sektor, inklusive restauranger, hotell och kontor, erbjuder AZ Design professionell inredningshjälp som kan anpassas till olika lokalers storlek och budget.

Professionell hjälp


Att få en dedikerad översyn av inredningsexperter är både effektivt och lönsamt när det gäller att förnya och förbättra en lokal. Genom att samarbeta med AZ Design kan man dra nytta av deras kunskap och erfarenhet för att skapa en miljö som främjar tillväxt och trivsel. Genom att ta hänsyn till behoven och kraven för det specifika kontoret kan AZ Design skapa en anpassad inredningslösning som passar perfekt.

3D en bättre virtuell representation


En av de stora fördelarna med att samarbeta med AZ Design är deras förmåga att arbeta i 3D. Genom att använda avancerad teknik kan deras inredare skapa en virtuell representation av den framtida inredningen. Detta ger kunden möjlighet att uppleva och visualisera lokalen på en helt annan nivå än traditionella 2D-ritningar. Det blir lättare att få en känsla för hur olika element och möbler kommer att passa ihop och hur utrymmet kommer att användas effektivt.

Viktigt att tänka på


När man inreder ett kontor är det viktigt att ta hänsyn till flera faktorer. En ergonomisk och funktionell arbetsmiljö är avgörande för att främja produktivitet och välmående hos de anställda. AZ Design kan hjälpa till med att skapa arbetsstationer som är anpassade efter individuella behov och säkerställa att ergonomiska principer följs. De kan även hjälpa till med att skapa inspirerande och funktionella mötesrum och gemensamma utrymmen som främjar samarbete och kreativitet.

En annan viktig faktor att beakta vid kontorsinredning är varumärkesidentitet och företagskultur. AZ Design kan hjälpa till att skapa en inredning som speglar företagets värden och skapar en enhetlig och professionell atmosfär. Genom att använda rätt färgscheman, material och dekorativa element kan man skapa en miljö som förstärker företagets image och ger ett positivt intryck på besökare och kunder.

Projektledning och genomförande


Utöver att erbjuda professionell inredningshjälp kan AZ Design också hjälpa till med projektledning och genomförande av inredningsprojekt. De har ett brett nätverk av pålitliga leverantörer och entreprenörer som kan säkerställa att projektet genomförs smidigt och inom angiven tidsram.

Slutligen kan samarbetet med AZ Design ge en långsiktig fördel för kontoret. Genom att skapa en välplanerad och genomtänkt inredning kan man skapa en attraktiv och funktionell arbetsplats som lockar talanger och främjar långsiktig tillväxt.

Med AZ Designs professionella inredningshjälp kan man vara säker på att man får en kontorsmiljö som är anpassad efter behoven och målen för verksamheten. Genom att utnyttja deras expertis och erfarenhet kan man skapa det perfekta kontoret som främjar produktivitet, trivsel och framgång.
Kontaktinformation
Postadress
Träff­gatan 2
13644 Handen
Region
Stockholm
Stockholms län
Sverige
Organisationsnummer:
556777-4319
Grundat: 2009
Anställda: 7
Välkommen till AZ Design!

MÖBLER OCH INREDNING FÖR OFFENTLIG MILJÖ (B2B)Skräddarsydda möbler online
2009 startades AZ Design av grundaren Andreas Zwahlen. Med gedigen erfarenhet och kunskap inom möbeldesign erbjuder vi nu ett av Nordens största sortiment av möbler och inredning för offentliga miljöer. Det innebär bland annat restauranger, konferenser, hotell och kontor. Företaget är en stark aktör inom business-to-business (B2B).

Hos oss hittar du ett enormt utbud av högkvalitativa produkter för både inne- och utemiljö till marknadens bästa priser och med korta leveranstider. I vår webshop hittar du bland annat ett enormt utbud av restaurangmöbler, konferensmöbler och kontorsmöbler. Totalt finns det över 5000 produkter. Vi riktar oss till företag och organisationer inom hela Norden.

105 % PRISGARANTI
Hos AZ Design får du alltid 105% prisgaranti på våra redan låga priser. Detta innebär att om du hittar våra produkter till ett lägre pris någon annanstans, så lägger vi oss 5% under deras pris.

ÅRETS SUPERFÖRETAG 2019, 2020
AZ Design har av Veckans Affärer och Bisnode utsetts till "Superföretag 2019" och även "Superföretag 2020". Kriterierna för att komma med på listan är mycket höga. Företaget ska under minst 4 år i rad ha uppnått höga krav på ökad tillväxt, lönsamhet och avkastning på kapital som krävs för att komma in på listan.

Kontakter

Andreas Zwahlen
CEO/Sälj
08 - 660 20 30
0709-28 71 62
Marie Nilsson
CFO/Sälj
08 - 660 20 30
Stefan Bölke Göthe
Digital Marketing Manager
08 - 660 20 30
Vendela Hult
E-commerce Manager/Sälj
08 - 660 20 30

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-04-18
Umeå vill möjliggöra vätgasflyg till 2035Arctic Paper i Munkedal satsar på hållbar energiSå snabbt elektrifieras Göteborg World of Volvos invigningRO-Gruppen utför fasadrenovering
2024-04-17
Skapa kompletta robotceller med 3D-CADWTS Machinery ingår partnerskapKomfort och ergonomi med Lännens grävlastare EdmoLift belönas med silver i EcovadisrankningElpriser i realtid när
2024-04-16
Så här kan även du exportera till USATillverkning med hjälp av horisontal-svarvar Skydda fötterna på arbetsplatsen Exakt positionsbestämning Ett nytt användarvänligt fallskydd
2024-04-15
BE Group lanserar Salcos gröna konstruktionsstålUtökad satsning på batteriutvecklingInget mer kvicksilver i offentlig belysningCERTEX hissar världens högsta trävindkraftverkNy era av skärmaskiner
2024-04-12
Varför långsammare stubbfräsar är bättre Tuffa miljöer kräver tuffa märkningarVikten av rätt montering och kapsling av chipÅtervinn dina använda blybatterierNYHET - Blixtljus 1570884