SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Sveriges största e-handel Boozt lanserar ”Club Boozt”

Ny kundklubb inom e-handel för mode och livsstil
För att stärka kundrelationer och belöna lojalitet lanseras ”Club Boozt”. Den unika kundklubben har utvecklats internt och ger kunden en mer personlig shoppingupplevelse genom skräddarsydda erbjudanden och anpassade kundupplevelser. Lanseringen är en del av företagets långsiktiga strategi som Nordens ledande varuhus inom mode och livsstil.

Som medlem i ”Club Boozt” får kunder personliga shoppingupplevelser, exklusiv förtillgång till rea, rabatter på favoritmärken, prioriterad packning av varorna, skräddarsydd kundservice samt rekommendationer baserade på individuella preferenser och personlig stil.

”Vi är otroligt glada över att äntligen lansera ”Club Boozt”. Det är ett strategiskt viktigt steg och en betydande investering för Boozt, där vår stora och lojala kundbas spelar en central roll. Det är ett ytterligare stort steg i vår långsiktiga varuhusstrategi. “Club Boozt” är ett tekniskt mästerverk, och förväntas bli en hörnsten i de framtida kommersiella erbjudandena och kommunikationen bakom vårt ledande nordiska varuhus. Vi är övertygande om att ”Club Boozt” kommer att sätta en ny standard i branschen genom att erbjuda unik kundanpassning, personliga erbjudanden och hög servicenivå”, säger Peter G. Jørgensen, medgrundare och CCO på Boozt.

Skräddarsydd och egenutvecklad teknisk lösning
”Club Boozt” kommer att ge Boozt möjligheter att samla in värdefulla insikter om kundernas preferenser och beteende. Genom att nyttja avancerad dataanalys och maskininlärningsteknik kan Boozt löpande förbättra förståelsen för kundernas behov och se till att varje interaktion är skräddarsydd.

”I dagens konkurrensutsatta landskap inom detaljhandel är det avgörande att anpassa sig och tillgodose våra kunders föränderliga behov. Med vår egenutvecklade ”Club Boozt” ger vi kunden möjlighet att välja förmåner som är viktiga för dem. Genom att erbjuda personliga upplevelser och belöningar för deras lojalitet strävar vi efter att stärka vår relation med varje kund och överträffa deras förväntningar”, säger Peter G. Jørgensen.

Boozt bjuder in alla befintliga och nya kunder till ett kostnadsfritt medlemskap i kundklubben. För mer information och medlemskap, klicka här. ”Club Boozt” kommer att fortsätta utvecklas och utöka erbjudanden och tjänster framöver.

För mer information, vänligen kontakta
Ask Kirkeskov Riis // +45 50408511 // askr@boozt.com

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2025-05-16
Dålig kontorsluft kan bli dyr affärOnlineauktioner av maskiner ökar kraftigtDC-Energimätare för laddstationerSamarbete nyckeln till Zinkens Färöarna-resaNya styrsystem från Epec
2025-05-15
ASSA ABLOY lanserar smart porttelefonserieNy Innolift-modell för ID Buzz och CaddyFPT Industrial får 2025 Fuso Supplier AwardAnsvarsfullt inköp av metaller och mineralerInnovation innebär även risktagande
2025-05-14
Framtidens robotar kräver smartare säkerhetAMD satsar stort med EPYC 4005-serienHyundai och Staffare i perfekt samarbeteHållbarhet inom fasaddesign
2025-05-13
RobotCenter Laxå går till Karlebo/BeijerNya CNC-laserskärare i två storlekarKingston FURY lanserar PCIe 5.0 SSDSmarta nyheter för en bättre arbetsdagSå skyddar du dig under hockey-VM
2025-05-12
Unik och mobil servicelyft för truckarKombihyvel med spiralkutter och spånsugMaskin Fransson växer med nyckelrekryteringarSäker fastspänning och fixering av arbetsstyckenSvensk industri i förändring