SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Leverera kvalité med digitalt projektverktyg

Enkelt och komplett projektverktyg för byggbranschen
MyGizmo - det enkla och kompletta projektverktyg för byggbranschen, som hjälper er att bli ännu mer effektiva i ert administrativa arbete. Verktyget är utvecklat för att hjälpa små till stora byggföretag att göra projekthantering, tidrapportering och dokumenthantering mer digital och då även smidigare och effektivare. Detta för att få mer tid över till annat som exempelvis fler nya byggprojekt. Sådant som faktiskt genererar mer intäkter. MyGizmo är en stor del till digitaliseringen av byggbranschen och har skapats för att kunna anpassas till just din byggverksamhet.

Projektverktyget håller full koll och följer upp verksamhetens projekt, kunder, personal, material, tid och dokument. MyGizmo har dessutom en funktion som skapar automatiska underlag för fakturering och lön. Med projektverktygets hjälp kan ni enkelt och översiktligt följa upp företagets projekt i realtid, oavsett om ni befinner er ute på fält eller på kontoret. Att ha möjligheten att rapportera direkt i mobilen är både smidigt, praktiskt och arbetet blir ännu mer effektivt.

Genom att använda ett strukturerat och användarvänligt projektverktyg får ni en bättre överblick på företagets resurser, tillgångar och utgifter vilket gör att ni lättare kan planera verksamheten och följa upp projekten. För att ha full koll på att löftet till kunden hålls behöver alla inblandade parter i ett projekt få löpande projektuppföljning. Det görs med fördel i ett lättillgängligt digitalt projektverktyg som MyGizmo, baserat på personliga kommentarer som uppdateras i realtid. En löpande projektuppföljning underlättar för alla i verksamheten att fatta bra och viktiga beslut i projektet, baserat på den information som finns tillgänglig i projektverktyget.

I ett modernt projektverktyg som MyGizmo är det enkelt att registrera tid eftersom verktyget även består av en funktion som bygger på ett tidrapporteringssytem. Det gör det smidigt att registrera timmar i mobil, surfplatta eller på dator, direkt på rätt kund och rätt projekt. Det ger en ökad kontroll på den tid som läggs på internarbete och frånvaro. Det digitala projektverktyget gör det smidigt och enkelt att rapportera inom byggbolaget. Genom att använda sig av ett lättanvänt tidrapporteringssystem underlättas den interna kommunikationen som därmed gör det mer möjligt att leverera högre kvalité till slutkund.

Låt MyGizmo hjälpa dig att spara både tid och pengar.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2025-06-24
HMS lanserar Red Lion® och N‑Tron®Så förbättrar RAG dina AI-resultatDenodo utlyser AI- och datatävlingAllergivänlig färg till grön stadsdelXiaomi släpper färgstarka Redmi Pad 2-serien
2025-06-23
Fordonskameror ökar säkerhet för allaCognizant och Google i AI-samarbeteNya Plug&Safe serien Industrisäljare söks
2025-06-19
Scantruck AB på Brunnby LantbrukardagarEn svensk kulturskatt letar ny hamnPaul‑Henri Geisler blir Wibe Groups nye VDSvenska startups bäst på AIEnergidata driver affärer och hållbarhet
2025-06-18
Effektiva produkter för rostborttagning!HEIDENHAIN på AUTOMATICA 2025Hydro lyfter återvinning i KöpenhamnPronto-250-EZ mäter lasereffekt exaktMoussi lanserar fönstergaller med stil
2025-06-17
FLEXPOINT® MVgoldHPByggstart för Vindeln Innovation CenterVisselblåsningen ökar Hållbarhet som hävstångCyberbedragare utnyttjar populära AI-tjänster