SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Pixis.ai och Channel Factory ingår AI-partnerskap

Optimerar kampanjprestanda genom AI-innovation
Efter månader av tester tillkännager Pixis.ai och Channel Factory idag sitt partnerskap för att hjälpa annonsörer maximera ROI i tider präglade av snäva budgetar. Partnerskapet förbättrar Channel Factorys befintliga AI med Pixis.ais teknik för att lösa grundläggande, men till stor del ouppfyllda behov hos marknadsförare vad gäller ökad operativ hastighet, noggrannhet och kvalitet.

Pixis.ai integrerar sömlöst sin AI-teknik i Channel Factorys befintliga AI- och teknikstack, och samarbetet kommer att leverera en branschledande produkt inom kontextuell AI och målgruppsanpassning.

Samarbetet mellan Pixis.ai:s teknik och vår egenutvecklade ViewIQ-plattform öppnar upp för nya möjligheter till innovation och utveckling inom reklambranschen. Med testfaser som redan pågår på olika marknader bevittnar vi redan häpnadsväckande resultat, med effektivitet och prestandaoptimering som tas till nya nivåer. Detta är dock bara början på historien om Pixis.ai och Channel Factory; det finns en mängd olika sätt på vilka detta nya partnerskap kan utvecklas på för att förbättra reklambranschen. Vi följer utvecklingen noga och kommer fortsätta dela med oss av resultaten med våra kunder”, säger Robert Björk, Managing Director på Channel Factory Norden.

Inriktning och prestanda
Pixis.ais teknik optimerar Channel Factorys befintliga kampanjer genom att förbättra kategorisering och content alignment-processer i View IQ; en integration som kommer att ge annonsörer en oöverträffad lösning för kontextuell annonsering. Samarbetet kombinerar Channel Factorys expertis inom brand suitability och inriktning med Pixis.ais AI-automatisering för optimal prestanda, och resultatet är ett imponerande genomsnitt på 18 000 optimeringar per kampanj, vilket långt överstiger de 50 manuella optimeringarna.

"Detta partnerskap kommer att innebära en betydande ökning av effektivitet och prestanda på båda sidor, och jag är väldigt glad över att Pixis nu är redo att integrera sin AI-teknik med Channel Factory för att främja storskalig kampanjoptimering. Vi ser också fram emot Channel Factorys ansträngningar för att sammarknadsföra Pixis globalt, vilket tydligt visar det förtroende de har för oss. Tillsammans strävar vi efter att bygga nya tekniker och produkter som kommer att omdefiniera marknadsföring världen över. Vi har spännande och innovativa tider framför oss”, säger Neel Pandya, VD (EMEA & APAC) på Pixis.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-02-26
Klarar snöröjning i tuffa förhållandenSkärande verktyg för precision och effektivitetSäkerhetsoro bland svenska konsumenter Eaton lanserar DC snabb­laddare för elfordonBröderna Sjögrens Trafik firar 100 år som företag
2024-02-23
Forma framtiden med plåtbockning i 3DLuftfilterlösningar och aggregat för extrema miljöerUtforska vattenskärares mångsidighet och precisionISOBUS: En revolution för jordbruksmaskinerengcon lanserar ny storlek på markvibrator
2024-02-22
Förbättra din arbetsmiljöKvalitetssäkrade begagnade maskiner Tydlighet vid installations­märkningCarita Nero blir ny vd på KlaravikÖka effektiviteten i din tillverkningsprocess
2024-02-21
Det är viktigt att förstå termografins användbarhetFörsäkra dig om att hörseln inte tar skada vid arbetetUpptäck våra senaste produkterEn ny hydraul­cylinder eller renovera de befintliga? Mångsidiga verktyg för formning och bockning
2024-02-20
Effektiva lösningar för industriell luftkomprimeringEn väsentlig kugg i energi­försörjningens maskineriINTELLilight - Testa dig fram för bästa ljuset för stundenStranda AB har investerat i en ny bandsågautomatRätt lyftverktyg är kritiskt för effektiva lyftningar