SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Tech Mahindra och Mobily i partnerskap

För att bygga framtidens lojalitetsprogram
Den ledande leverantören av lösningar för digital transformation, Tech Mahindra, meddelade idag att de ingått ett strategiskt partnerskap med Etihad Etisalat (Mobily), ett ledande telekomföretag i Saudiarabien, för att leverera lojalitetsprogram för privatkunder och företagskunder.

Partnerskapet kommer att fokusera på att förbättra kundlojaliteten genom att använda Comvivas avancerade GenAI-teknik för att uppgradera Mobilys lojalitetsprogram kallat Neqaty. Comviva är ett företag inom Tech Mahindra-gruppen som är ledande inom lösningar för förbättrade kundupplevelser och kommer att använda sin plattform MobiLytix™ Rewards för att förnya Mobilys Neqaty-lojalitetsprogram.

Tech Mahindra kommer att förse Mobily med en plattform som stödjer poänghanteringen för sina kunder. Målet är att via en intuitiv app byggd på MobiLytix™, ge en sömlös kundupplevelse för både slutanvändare och företag. Dessutom kommer partnerskapet att tillhandahålla gamification, digital marknadsföringsteknologi och avancerad affärsanalys för att stärka marknadsföringen mot Mobilys kunder.

– Att upprätthålla kundlojalitet i en bransch med så intensiv konkurrens och hög innovationstakt är en stor utmaning. Genom våra gemensamma ansträngningar strävar vi efter att skapa ledande lojalitetsprogram på global skala och bana väg för en ljusare framtid i detta snabbt föränderliga landskap, säger Ram Ramachandran, SVP & Head – Middle East & Africa på Tech Mahindra.

Genom partnerskapet kommer Tech Mahindra att tillhandahålla lösningar som kommer att formas efter lojalitetssystemens behov och som sömlöst kan integreras med Mobilys ekosystem och tredjepartsplattformar.

– Som en ledande digital innovatör i Saudiarabien är vår målsättning att Neqaty ska bli ett av de främsta lojalitetsprogrammen globalt. Vi är glada över partnerskapet med Tech Mahindra och ser fram emot att förbättra vårt belöningsprogram för våra kunder. Tillsammans bygger vi ett innovativt lojalitetsprogram som lägger stor vikt vid att leverera en mer personlig kundupplevelse, säger Yousef A. Alsuhaibani, CIO på Mobily.

Comvivas MobiLytix™ är en av de ledande marknadsföringsplattformarna globalt som förenar kundengagemang och intelligenta automationsmöjligheter inom en och samma plattform för att genomföra kampanjer i realtid och i skala. Genom att engagera kunder över vilken kanal som helst kan organisationer förbättra kundupplevelsen och öka intäkterna. Med en kundbas på över 300 miljoner kunder har MobiLytix™ en bevisad meritlista av kundframgångar.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-04-30
Trådlösa system ger helt nya möjligheter Maximera effektiviteten med motviktstruckarNy katalog från ChuckcenterKärlpress SVELOG 140 för matavfallDärför ska du prioritera service av dina truckar
2024-04-29
Container Basic Store för invallning av fat och IBC Ljustorn med IO-link Hur mycket kostar 3D-utskrift? Familjeägt företag satsar långsiktigt och hållbartNyckelbakterie upptäckt
2024-04-26
Länken i framgångsrikt partnerskapIndustridatorers roll i tuffa driftmiljöerSkyddsslang ECOLINEMjölby en av orterna som får ny utbildningsformCognizants innovations­program Bluebolt
2024-04-25
Effektivisera städningen med en städrobot Använd vatten för att skära med precisionISCAR introducerar ny krymputrustningMöt EdmoLift på Elmia Produktionsmässor Vi ställer ut på Elmia Automation
2024-04-24
När konstant tryck och luftflöde är ett måste Elektronisk övervakning av luftkvalitén Från konstruktion till kund med Lännen AB Vandskæring A/S investerarVill du framtidssäkra din produktion?