SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Tech Mahindra och Mobily i partnerskap

För att bygga framtidens lojalitetsprogram
Den ledande leverantören av lösningar för digital transformation, Tech Mahindra, meddelade idag att de ingått ett strategiskt partnerskap med Etihad Etisalat (Mobily), ett ledande telekomföretag i Saudiarabien, för att leverera lojalitetsprogram för privatkunder och företagskunder.

Partnerskapet kommer att fokusera på att förbättra kundlojaliteten genom att använda Comvivas avancerade GenAI-teknik för att uppgradera Mobilys lojalitetsprogram kallat Neqaty. Comviva är ett företag inom Tech Mahindra-gruppen som är ledande inom lösningar för förbättrade kundupplevelser och kommer att använda sin plattform MobiLytix™ Rewards för att förnya Mobilys Neqaty-lojalitetsprogram.

Tech Mahindra kommer att förse Mobily med en plattform som stödjer poänghanteringen för sina kunder. Målet är att via en intuitiv app byggd på MobiLytix™, ge en sömlös kundupplevelse för både slutanvändare och företag. Dessutom kommer partnerskapet att tillhandahålla gamification, digital marknadsföringsteknologi och avancerad affärsanalys för att stärka marknadsföringen mot Mobilys kunder.

– Att upprätthålla kundlojalitet i en bransch med så intensiv konkurrens och hög innovationstakt är en stor utmaning. Genom våra gemensamma ansträngningar strävar vi efter att skapa ledande lojalitetsprogram på global skala och bana väg för en ljusare framtid i detta snabbt föränderliga landskap, säger Ram Ramachandran, SVP & Head – Middle East & Africa på Tech Mahindra.

Genom partnerskapet kommer Tech Mahindra att tillhandahålla lösningar som kommer att formas efter lojalitetssystemens behov och som sömlöst kan integreras med Mobilys ekosystem och tredjepartsplattformar.

– Som en ledande digital innovatör i Saudiarabien är vår målsättning att Neqaty ska bli ett av de främsta lojalitetsprogrammen globalt. Vi är glada över partnerskapet med Tech Mahindra och ser fram emot att förbättra vårt belöningsprogram för våra kunder. Tillsammans bygger vi ett innovativt lojalitetsprogram som lägger stor vikt vid att leverera en mer personlig kundupplevelse, säger Yousef A. Alsuhaibani, CIO på Mobily.

Comvivas MobiLytix™ är en av de ledande marknadsföringsplattformarna globalt som förenar kundengagemang och intelligenta automationsmöjligheter inom en och samma plattform för att genomföra kampanjer i realtid och i skala. Genom att engagera kunder över vilken kanal som helst kan organisationer förbättra kundupplevelsen och öka intäkterna. Med en kundbas på över 300 miljoner kunder har MobiLytix™ en bevisad meritlista av kundframgångar.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-04-23
Smarta produkter och tipsMercedes-Benz Lastbilar laddar med 1 000 kilowattPlan för hamnens systemvisningsprojekt!Speedheater lanserar FlexiarmenSolör Bioenergi deltar i EU-projekt
2024-04-22
Ny joystick gör jobbet enklareMekanisk delrenoveringLegendarisk maskin som går på vattenHLR-utbildning för före­tag inom industrivärlden NYHET! - Apparatskåp
2024-04-19
Swecon stödjer en hållbar racerbanaIndustrivågar är viktiga för modern produktionAI-förstärkt säkerhets­plattform visas av Cisco6 handfasta tips inför sjösättningenRamirent levererar till Vindpark Horshaga
2024-04-18
Revolutionerande kabelmärkningKorrekt test och mätning av kraftelektronikLär dig mer om magnetventilerFarlig växthusgas förbjuds i ställverk NYAB utför omfattande muddringsarbeten
2024-04-17
Skapa kompletta robotceller med 3D-CADWTS Machinery ingår partnerskapKomfort och ergonomi med Lännens grävlastare EdmoLift belönas med silver i EcovadisrankningElpriser i realtid när